Zapomniałem hasła – co mam zrobić?

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij "Zapomniałem hasła" / "Zapytaj o nowe hasło" na swojej stronie głównej:

  1. Wpisz zarejestrowany adres e-mail.
  2. Kliknij na Wyślij hasło. Jako potwierdzenie wysłania hasła, otrzymasz komunikat: "Właśnie przesłaliśmy do Ciebie e-mail z linkiem do zmiany hasła.”"
  3. W otrzymanej wiadomości kliknij na łącze  Wprowadź nowe hasło. Zostaniesz z powrotem przekierowany na naszą stronę.
  4. Wprowadź nowe hasło i kliknij na Zmień hasło.

Po dokonaniu zmiany hasła, pojawi się następujący komunikat: „Twoje hasło zostało zmienione.”

Każdy przysłany link w wiadomości e-mail umożliwiający wprowadzenie nowego hasła jest aktywny przez 24 godziny i można wykorzystać tylko jeden raz. Zwróć uwagę na to, aby podany przez Ciebie adres e-mail był poprawny.

Jeżeli nadal napotykasz na trudności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta. 

Nie otrzymałem wiadomości z przypomnieniem hasła 

  • Sprawdź folder Spam w Twojej skrzynce pocztowej.

  • Jeżeli korzystasz ze skrzynki pocztowej e-mail, w której dostępne są różne podfoldery, takie jak np. Społeczności lub Oferty, sprawdź każdą z nich. Być może Przypomnienie hasła trafiło do innego folderu niż Wiadomości Główne. 

  • Sprawdź w zakładce „Konto Użytkownika” - “Opcje powiadomień”, czy nie dezaktywowałeś powiadomień z serwisu. Jeżeli nie otrzymujesz żadnych powiadomień z naszego serwisu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klientów.