Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij "Zapomniałem hasła" / "Zapytaj o nowe hasło" na swojej stronie głównej:
- Wpisz zarejestrowany adres e-mail.
- Kliknij na Wyślij hasło. Jako potwierdzenie wysłania hasła, otrzymasz komunikat: "Właśnie przesłaliśmy do Ciebie e-mail z linkiem do zmiany hasła.”"
- W otrzymanej wiadomości kliknij na łącze Wprowadź nowe hasło. Zostaniesz z powrotem przekierowany na naszą stronę.
- Wprowadź nowe hasło i kliknij na Zmień hasło.
Po dokonaniu zmiany hasła, pojawi się następujący komunikat: „Twoje hasło zostało zmienione.”
Każdy przysłany link w wiadomości e-mail umożliwiający wprowadzenie nowego hasła jest aktywny przez 24 godziny i można wykorzystać tylko jeden raz. Zwróć uwagę na to, aby podany przez Ciebie adres e-mail był poprawny.
Jeżeli nadal napotykasz na trudności skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
Nie otrzymałem wiadomości z przypomnieniem hasła
- Sprawdź folder Spam w Twojej skrzynce pocztowej.
- Jeżeli korzystasz ze skrzynki pocztowej e-mail, w której dostępne są różne podfoldery, takie jak np. Społeczności lub Oferty, sprawdź każdą z nich. Być może Przypomnienie hasła trafiło do innego folderu niż Wiadomości Główne.
- Sprawdź w zakładce „Konto Użytkownika” - “Opcje powiadomień”, czy nie dezaktywowałeś powiadomień z serwisu. Jeżeli nie otrzymujesz żadnych powiadomień z naszego serwisu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klientów.