Dlaczego moja płatność się nie powiodła?

Jeżeli Twoja płatność się nie powiodła:

  • Sprawdź, czy rodzaj wprowadzanej karty jest akceptowany przez nasz system. Akceptujemy karty kredytowe: VISA lub MasterCard oraz karty płatnicze debetowe: VISA Electron lub Maestro.

  • Zwróć uwagę, czy wszystkie dane zostały prawidłowo wprowadzone i czy nie ma spacji między liczbami.

  • Sprawdź, czy kod weryfikacyjny (CCV/CVC), który znajduje się na odwrocie karty, został poprawnie wpisany.

  • Upewnij się, że posiadasz wystarczająco dużo środków na karcie. Pamiętaj, że opłata za abonament pobierana jest z góry za cały okres użytkowania.

  • sprawdź, czy karta, z której korzystasz, jest nadal ważna i czy Twój bank autoryzował płatność.

Jeśli problem występuje mimo podania ważnej, akceptowanej przez system karty, poprawnego wpisania numeru i kodu, a także wystarczającej sumy środków na karcie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Ze względów bezpieczeństwa prosimy nie podawać nam danych karty kredytowej.