Jak można się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00. Możesz się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy, dostępny w zakładce Pomoc.

Staramy się jak najszybciej odpowiedzieć na każde Twoje zgłoszenie.

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak sformułować pytanie, tak abyśmy mogli jak najszybciej udzielić Ci pomocy:

  • Wysyłając do nas zgłoszenie, upewnij się, że kontaktujesz się z nami używając zarejestrowanego w serwisie eDarling adresu e-mail. Prosimy także o podanie Twojego numeru klienta (kodu bezpieczeństwa), który znajduje się w zakładce Moje konto dostępnej w menu głównym.

  • Wybierz właściwy temat, którego dotyczy Twoje zgłoszenie. Następnie, sprecyzuj swoje pytanie. Dokładnie opisz, na czym polega zaistniały problem.

  • Jeżeli wystąpił błąd techniczny, prosimy o załączenie zrzutu strony, na której widoczny jest błąd. Opisz dokładnie zaistniałą sytuację.

  • Po kliknięciu na „Wyślij”, otrzymasz potwierdzenie wysłania wiadomości z numerem referencyjnym Twojego zgłoszenia.